11 Kasım 2017 Cumartesi

Komik Günaydın Mesajları

Sayfa İçeriği: Komik Günaydın Mesajları Kısa, Komik Günaydın Mesajları Arkadaşa, Komik Günaydın Mesajları Sevgiliye, Komik Günaydın Mesajları Facebook, Komik Günaydın Mesajları Yeni, Komik Günaydın Sözleri
Güzel sözleri ve güzel lafları bulduğunuz bu güzel sözler sayfalarımızda şimdi de sizlere en güzel en komik günaydın mesajlarını hazırladık. Bu güzel komik günaydın mesajlarını face ya da twitterdan paylaşın.
KOMİK GÜNAYDIN MESAJLARI

Manşet: Keşke her sabah alarm çaldığında polisler kapıyı kırıp yaaat yaaaaaat dese de geri yatsak. Günaydın.

Bir sana bir de sabah uykusuna doyamadım günaydın.
Dün ödeme noktasına gittim öööö dedim geldim… Günaydın aşkım.
Kalkmaya niyeti olanlar günaydın! Kimsenin niyeti yok mu?
İlk görüşte aşka inanır mısın yoksa dışarı çıkıp tekrar mı gireyim… Günaydın.
Allah ikimizin de iyiliğini versin aşkım. Beni sana seni bana, günaydın.
Bitlerin turnuvası bugün, eğer biraz daha yatarsan bitler turnuvaya yetişemeyecek.
Adını dağlara yazdım toki oraya da konut yaptı neyse neyse günaydın.
Kalkar kalkmaz çişini yapmadan önce günaydın mesajı yazabilecek birini istiyor insan.
Günaydın ve olur da görüşemezsek iyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler.
Sevmek çay sevilmek şeker bizim gibi garibanlar çayı şekersiz içer, günaydın gariban dostum.
Lan saat 2 olmuş hala günaydın mesajları atılıyor, biri bizi evden alıp dışarı fırlatsın.
Günaydın arkadaşım, uyan artık sabah oldu, horlaya horlaya bir hal oldun yeter artık bizdeki de can.
2 bin liralık telefon alıyorsun 55 kuruşluk “günaydın aşkım” mesajı gelmiyor olacak iş değil ya.
Günaydın günaydın haydi kalk uyan gel katıl bize gir aramıza bir fırça bir macun her yemekten sonra.
Kalk artık yata yata yatağı çürüttün, garanti kapsamı dışında kalacak yatak kullanıcı hatası diye.
Bugün günlerden pazar, sakın değmesin sana nazar, sevdanla yanan bu garip, ilk mesajı sana yazar… Günaydın…
Kurduğu alarma karşı verdiği amansız mücadeleyi bugün de kaybeden değerli insan: günaydın.
Bu sabah ölü taklidi yaptım uyanmamak için ama alarm çalınca bütün konsantrem bozuldu ya, günaydın.
İki çeşit uyku vardır. 1. Gece gelmeyenler 2. Sabah gitmeyenler ne olacak bizim halimiz. Hepinize günaydın.
Okula gidenlere günaydın, işe gidenlere daha çok günaydın, boş gezenlere ise daha gün aymadı. Bu saatte aymaz.
Günaydın aşkım, bugünde güzelliğin üstünde… Başlat menün ilk gündeki gibi yeni, yerim senin yerel diskini.
Bende diyorum neden bana günaydın adamım iyi geceler herifim mesajları gelmiyor meğerse sevgilim yokmuş ya benim.
Gelmeyen “günaydın” mesajları, yalnız yapılan kahvaltılar, bugün de gerçekleşmeyen rüyalar. Yeni bir güne günaydın…
Zeytin kara ben kara, aşkından düştüm dara, gel yârim buluşalım, on bire çeyrek kala günaydın aşk bahçemin gülü.
Bak işte bir gün daha yaşlandık… Sen hala yatıyorsun, uyumakla ömrün bitti gitti be hadi bir kalk artık ya… Günaydın…
Bu sabah çok yer gezdim; balkon, mutfak, odalar gibi yakında bir çılgınlık yapıp bakkala gitmeyi düşünüyorum günaydın.
Eskiden sabahları günaydın mesajları gelirdi, şimdi nesine, iş bankası, burberry, swatch, turkcell… Her şey para olmuş.
Dünyanın en güzel cümlesi seni seviyorum diyorlar ya yalan dünyanın en güzel cümlesi bırak biraz daha uyuyayım. Günaydın.
Kalkıp tuvalete gitmeye bile üşenen biri, sabahın köründe sana uykulu uykulu günaydın mesajı atıyorsa git sev onu abi.
Bugünlük “günaydın” mesajları tamamdır. Attığım tüm günaydın mesajları dönerse +7456 sevap points cepte. Kısa günün karı.
Sevdiğinden günaydın mesajı almayan dostlarım bir araya gelsek, dünyanın etrafını 2 kez dönecek halay kurarız, günaydınlar.
Günaydın. La kimse yok mu? Kendimi komşular görmesin diye çamaşır ipinin en arkasına asılan dantelli don gibi hissediyorum.
Bir uykunun daha sonuna geldik. Yayında ve yapımda emeği geçen yatak, yorgan, yastık üçlüsüne teşekkür ederiz. Günaydınlar.
Gece sabahlamak niyetiyle en derin muhabbete girişip uyuyakalan, oha uyumuş kalmışım, sabah olmuş ya diyen dostum, günaydın.
Anı yaşayalım, mesajlaşalım, ilk mesaj benden, sonrası senden, günaydın sana, güzel bir gün, güzel bir sabah, hadi bana eyvallah.
Günaydın işe gitmemek için mazeretler arayan ama biraz sonra kapıda ayakkabılarını bağlayıp küfredecek olan dostum… Günaydın.
Hakketen bu kasım ayında bi ibnelik var günaydın mesajları bile değişti bi sevgi kelebekliği bi pıtırcıklık çökmüş milletin üstüne.
Bugün sana sabah kahvaltısı gönderiyorum umut dolu bir omlet, 2 dilim öpücük, haşlanmış sevgi ve hasret çayı demledim kaç şekerli olsun?
Aşık olamıyor musunuz? Sevgiliniz mi yok? Sabahları günaydın mesajları alamıyor musunuz? E ölün bi zahmet, ne diye yaşıyorsunuz lan?
Her sabah “günaydın aşkım” mesajı atacak bayan eleman aranıyor. Asgari ücret + prim + sigorta + telefon + sms paketi. (isteyene yatacak yer)
Gözümü açamıyorum, üstümde fil mi var ne, ara sabah oldu ah böyle işin, yastık nerde dünün aynısı ısrarcı alarm neyse kalkayım… Günaydın.
Bugün de uyandığımda yatağıma kahvaltı gelmedi, telefonumda günaydın mesajları görmedim, tatilde ekşın olmadı, kısaca bu ne lan dünün aynısı.
Güzel bir sabah için 5 adım; – gözlerini aç. — derin bir nefes al. — yorganı kenara at. — yataktan kalk. — ve benim mesajı oku. Aşkım günaydın.
Günaydın, sabah sabah bela mısın sen ya diyenlere, oooo sen bana mesaj atar mıydın diyenlere, ulan daha yatacaktım of ya diyenlere günaydın.
Millet uyudu uyandı, su içmeye, lavaboya kalktı, tekrar uyudu, uyandı ‘günaydın’ mesajları atmaya başladı, biz hala uyuyacağız, zoruma gidiyor.
O aklına gelir, günaydın yazmak istersin; ama neden ben yazıyorum? Önce o yazsın diye ertelersin… eee sonra da böyle yalnızlık çekersin… Günaydın.
Bu sabah günaydın mesajı gelir gibi oldu, telefonun ışığı yandı gibi oldu ama yine gelmedi ama çok yaklaşmıştım… Neyse şimdilik herkese günaydın…
Önceden uyanmış olup ta ayakta olanlara, bıktık artık senden bırak yakamı diyenlere, biricik kankalarıma arkadaşlarıma, beni seven ya da gıcık olup ta söyleyemeyen herkese günaydınlar olsun.
Arkadaşlar olmadan, hayatın bir anlamı olmaz. Bir sevgi olmadan, kalpte huzur olmaz. Bir hikâye olmadan, bir film olmaz ve benden bir günaydın mesajı almadan, güzel bir gün olmaz! Günaydın.
Sen uyurken neler oldu neler? Tom Jerry’i yakaladı. Uyuyan güzel uyandı, kabasakal Safinaz’la evlendi. Temel ıspanak yemekten vazgeçti, gargamel şirinleri yakaladı, yedi cüceler uzadı, daltonlar red kiti yendi, pembe pekguzelsozler.com panter mavi oldu, daha da kötüsü kalk sabah oldu… Günaydın prensesim.
İlahi ben ya… Sabah sabah nedir bu bendeki pozitif enerji… Ben de anlayamadım. Kahkaha atasım var. Çatıya çıkasım var. Komşumun camına taş atasım var. Önce ağlayıp sonra gülesim var. Ya aslında benim sana günaydın diyesin var. Günaydın.

7 Kasım 2017 Salı

En Güzel Sevgi Sözler

Sayfa İçeriği: Sevgi Sözleri 2017, Aşk Sözleri 2017, Sevgi Sözleri Kısa, Sevgi Sözleri Anlamlı, Sevgi Sözleri Tumblr, Ünlü Sevgi Sözleri, Sevgi Sözleri Facebook, Sevgi Sözleri Yeni
Aşkı anlatan sevgiye dair en güzel aşk ve sevgi sözlerini bulabileceğiniz bu sayfamızı çok ama çok seveceğinizi düşünüyoruz. Bu sayfamızda yer alan en iyi sevgi sözlerini ve en iyi aşk sözlerini sevdiğinizle facebook ya da twitterdan paylaşabilirsiniz.
EN GÜZEL SEVGİ SÖZLERİ

Manşet: Özledim diyorsun mektubunda. Sadece kuru bir özledim mi yazdı yanık yüreğin. Şems Tebrizi

Seni ben canımın içinde sakladım. Kalbimin ta derinliklerinde…
Denize ilk kez giren çocuk masumiyetiyle seviyorum seni. Boğulacakmışım gibi.
Kalbim; ki kendisine kefilim. Adınla uyandı bu sabah.
Ey sevgili; heyben acıyla dolar da nefes alamazsan gel. Huzur bulacağın kıyılarım senindir. Umutların solar kurur da su bulamazsan beraber sulayalım, gözyaşlarım senindir. Kanadın kırılır da maviye uçamazsan, ne güne duruyor al, kanatlarım senindir. Çaresiz çilelere bir umut bulamazsan, kendime ettiğim dualarım senindir. Mevlana
İkimizi bir kefene saralar, bir kabirde sır olalım sevdiğim.
Ey yar! Seninle ölmeye geldim. Ateşsen yanmaya, yağmursan ıslanmaya, soğuksan donmaya geldim. Mevlana
Ben seni bu yaşımda yaşamın tam ortasında öylesine değil ölesiye seviyorum.
Bunca yalanın, bunca talanın, bunca riyanın arasında sen. Ne güzel duruyorsun ömrümün ortasında.
İnsana imtihan için özlemek yeter, bir şehri, bir sesi, bir nefesi. İmtihan için bir sen yeter…
Belki hiçbir evrakta isimlerimiz yanyana gelmedi. Ama gayriresmi birçok hayalde ben seninle aynı yastıkta yaşlandım.
Bazı duyguları yazamazsın. Anlatamazsın. Çünkü tefsiri ancak his ile mümkündür. Bu yüzden sadece yaşarsın.
Seni bana veren rabbime şükürler. Yaşanan senli her anıma şükürler. Göz görüp gönlüm severse sevgim için seni gören gözlerime teşekkürler.
Sizi hayallerinden vazgeçecek kadar seven bir kalp bulduysanız Allah’tan yeni bir ömür isteyin. Çünkü bir ömür yetmez onu sevmeye.
Senin gözbebeklerin var ya, kadın kadın gülen, insan insan bakan gözbebeklerin. Beni tutsa tutsa gözlerin tutar ayakta. Beni yıksa yıksa gözlerin yerle bir eder. Bir açarsın ki mutluyum. Bir kaparsın her şey elimden gitmiş.
Sen benim en doğru yanlışım. Tövbesi olmayan günahımsın. Uzak duramadığım yasaklım, en açık ettiğim saklımsın. Sen başımdan giden aklım, severek çektiğim ahımsın.
Sen benim bakışına hasret kaldığım sesine özlemle bağlandığımsın. Özlemim, hasretim, bakmaya doyamadığımsın. Bahtıma doğanımsın. Olmazsa olmazımsın. Nefretim, öfkem, kinim, sevincim, umudum, düşüm, rüyam, hayalim ama en çok ağlatan, en çok kanatansın… Sen tarifi imkânsızımsın.
Ben sana kızsam, kendime küserim.
Konu ne zaman senden açılsa kapatmaya kıyamıyorum.
Bana yüzünü dönme gece oluyor sanıyorum.
Görmeden seni isteyen gönlüm, görünce nasıl dayansın.
Sen benim şarkımsın, herkesin dili dönmez.
Kim istemez mutlu olmayı, ama mutsuzluğa da var mısın?
Çünkü her bir zerrem aşık her bir zerrene.
Besmelesiz başladım diye mi, doyamıyorum seni sevmeye?
Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim.
Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin.
Sen bile bilemezsin gülüşün ben de kaç bahar eder.
Sevdim. Çünkü bir tek ona sarılınca yuva gibi kokuyordu içim.
Öğrendik ki: Her yarayı saran zaman değil, sevgidir.
Ötesi yok bu duanın benim ol. Benimle, aklınla, aşkınla bin yaşa.
Gittin… Ve solumda kaldın ve soluğumda ve sonumda.
Canımın içi, sen hangi şiirden kaçıp geldin yüreğimin orta yerine?
Sen yeter ki çocukluk yap. Gönlümde salıncağın hazır…
Manzarası sen ol gözlerimin, her baktığımda yeni mutluluklar göreyim.
Sen bana Allah’ın emanetisin. Seni sevmek aşktır bana.
Gel beraber alalım nefesimizi sevdiğim, sensiz boğazımdan geçmiyor.
Sen benim ilk şiirim, ilk kavgam, sen benim 17 yaşımsın.
Sensiz bir gün daha akşam oldu. İçim el vermiyor. Biz buna “gün” demeyelim.
Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabısın.
Elimdeki resmin yerine kendin olsaydın. Olsaydın da benim yine derdim olsaydın.
Aşk, yer yerinden oynasa da; yâri yürekteki yerinden oynatmamaktır.
Bir şehir ol. Mesela İstanbul gibi. De ki; boğazım kuruyuncaya kadar seveceğim seni.
Ben hiç dilek tutmadım, hep dua ettim. Ömrün ömrüme nasip olsun diye!
Sen benim hiç bıkmadan saatlerce seyre daldığım, tövbe tutmayan en tutkulu sevdamsın.
O senin neyin olur dediler. Uzaktan dedim uzaktan yandığım olur kendisi.
Eş olan, aşka eştir. “Eş” değer, nefesten ötedir. Ötemde özüm var, özüm nefesin ötesinden ötedir.
Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım.
Belki de sonu nasıl bitecek diye korkmaktan sevmeyi unuttuk.
Aşk ehli isen sitemin cahili olma. Şems
Sevmek ve sevilmek güneşi iki taraftan hissetmeye benzer.
Evvelimiz aşk, halimiz aşk, istikbalimiz aşk.
Seviyorsan git ısır bence, köpek gibi sevdiğini o da anlasın.
Kendime gelemiyorum, sana gelsem olur mu?
Bir insanın bir insana verebileceği en ölümsüz hediye, sevgidir.
Sesindeki huzuru kimse bilmesin. Kıskanırım.
Gözlerime bakarken gözlerinin içi gülüyordu, nasıl sevmezdim?
Sevmek için yürek, sürdürmek için emek gerek.
Ey gece git o yâre söyle. Kokusuna sarılıp uyumak isteyen biri var.
Sen beni sev, geri kalan her şeyi ben hallederim.
Sevmek zor iş, ne maaşı var ne sigortası, bir ayrılığı var bir de gözyaşı.
Sımsıkı sarılalım, aramızdan rüzgâr bile geçmesin.
O kadar güzel gülüyor ki tamam diyorum bu kadar yaşadığım yeter.
Ve sen ağlama. Gözlerin fazlasıyla güzel ağlamak için.
Ve diyeceğim ki; Aşk güzel şey. Vaktinde ve doğru insanla geldiği sürece…
Bir dilek hakkım olsaydı, gittiğin her yer olabilmeyi dilerdim.
Bir yürek anca bir yürek ile takas edilir, yüreğini almadığıma, yüreğimi vermem.
Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor. Özdemir Asaf
Eğer aşk karşılıklı olsaydı, tek taraflı aşkın en güzel aşk olduğunu inkâr ederdi.
Seni sen olduğun için değil, seni bende bulduğum için seviyorum.
Beni hep yanlış anladın zaten sen. Geleceğim ol demiştim sana. Gel ecelim ol değil.
Herkesten kıskanacak kadar değil, herkesi kıskandıracak kadar sev.
Ya kırdığın kalbi Allah seviyorsa? Bilemezsin. Bilseydin ödün kopardı, dokunamazdın.
Kızdığında, küstüğünde bile seni düşünen bir sevenin olması ne güzeldir.
Bir insan aşık olunca; kıskanır, bağırır, kısıtlar, hesap sorar, sahiplenir. Ama anlayana işte…
Ben utangaç bir kalbi taşırım geceden. Ben sana aşık olduğumu, ölsem söyleyemem.
Dilek tutman için yıldızların kayması mı gerekiyor illa ki? Gönlüm gönlüne kaydı yetmez mi?
Öyle bir ‘yâr’ sev ki evladım; elinde su tasıyla, iftarı bekleyen oruçlu gibi beklesin seni…
Aşkın gözyaşları ıslatırken sevgilinin omzunu, neden bu kadar geç kaldığını sorar aşk meleği.
Açık çay içerdi hep, demli olunca bardağın diğer tarafından beni göremezmiş, öyle derdi.
Dediler ki: gözden ırak olan gönülden de ırak olur. Dedim ki: gönle giren gözden ırak olsa ne olur.
Aşk bittikten sonra arkadaş kalalım diyenler. Güle başka isim versen değişik kokacak mı?
Aşkın hikâyesini, durmaksızın feryâd eden bülbüle değil. Sessiz sedasız can veren pervanelere sor.
Kaderde sevmek var ama kavuşmak yok ise şayet, olsun! Vuslata aşık gönül susmaya da razı.
Sen çiçek olup etrafa gülücükler saçmaya söz ver. Toprak olup seni başının üstünde taşıyan bulunur.
İyi geceler canım derdin. Gecenin iyiliğinden çok, canın olma düşüncesi yeşerir dururdu içimde.
Dünyadaki herkesin parmak izinin farklı olması, kimsenin sana benim gibi dokunamayacağının kanıtıdır…
Belki de aşk asla kullanılmamalıydı cümle içinde, zaten bir daha gönül koymak mı ortaya, tövbe.
Eskiden karanlıktan korkar yağmurdan ürperirdim şimdi karanlıklar sırdaşım yağmurlar gözyaşım oldu.
Bir kadın aşka inanmıyorum derken, aslında tek bir şey söylemek istiyordur: Hadi beni aşka inandır.
Sevgi; insanın kalbinde tomurcuklanan nadide bir çiçektir. Mühim olan onu yara almadan yaşatabilmektir.
O yokken “hayır sevmiyorum, unuttum” deyip, onu görünce elin ayağın birbirine dolanıyorsa; aşıksın işte.
Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.
Halden ala halsizliğim, sözden ala sessizliğim. Ben seninle olduktan sonra, umurumda değil kimsesizliğim.
Gerçek sevgi sabırdır, her şeye dayanır. Affeder, çabalar, gerektiğinde susar, kabullenir ama asla bitmez.
Ne iş yaparsın sen dedi. Hamalım dedim. Nasıl yani dedi. Elimden tutmasını bilenin, yüreğini taşırım dedim.
Yerden yere vurmak yardan yâre tutulmak değildi aşk. Yer yerinden oynasa da Yâr’i yürekten oynatmamaktı aşk.
Gönlüme düştüğü günden beri o ateşi aşk bilirim. Lal olmuş dilime adını dolar. Beni sen, seni ben bilirim.
Aşk ateşten bir parçadır; önce ruhunu aydınlatır, sonra bedenini ıstırtır. Ama illaki yakar benliğini kavurur.
Aşk’a sınır koyamazsın ve aşık oldun mu kalbinin esirisin onun sürüklediği yerdesin; sana acı çektirse bile.
Kapına geldim. Ve ben, ben olmaktan vazgeçtim. Sen yeter ki “kim o” de. Kim olmamı istiyorsan, o olmaya geldim.
Eğer gökyüzü bir parça kâğıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi.
Seni bağrıma değil, bağrımı ve başımı ayağının altına bastım. Gözüm toprak olacak, ama gönlüm daima aşk kokacak.
Ey sevgili. Biz seninle bir salkımın iki aşık üzümüyken, başka şişelerde şarap olmuşuz, başka hayallerde harap olmuşuz.
Bazen hiç ummadığınız birine aşık olabilirsiniz ama bu yaptığınız şeyi yanlış kılmaz. Herkes mutlu olmayı hak etmez mi?
Ne sıradan bir sevgiyi yaşayacak kadar basit biriyim. Ne de seni sıradan bir sevgiye malzeme yapacak kadar herhangi biri.
O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum.
Sen, hayalini kurup, sonunda bulduğum o hayallerimdeki adam değilsin. Sen karşıma çıkıp, bana aşkı hayal ettiren ilk sevgilisin.
Kalbimi ve ruhumu vermemin bir yararı yok, sen zaten bunlara sahipsin. O yüzden sana bir ayna getirdim. Kendine bak beni hatırla.
Sevebilir misiniz? Karşılıksız, beklentisiz, hesapsız, çıkarız, özgür bırakarak. Sırf bir başkasının iyiliğini, mutluluğunu isteyerek…
Kadehime lacivert bir akşam çöküyor gülüm. Zehrini akıtarak çöküyor. Kartana çeviriyor her saniyeyi. Üşüyorum. Üşüdükçe seni daha çok özlüyorum.
Aşk, sakızdan çıkan sözler kadar basit olmaya devam ettikçe, insanlar da pekguzelsozler.com onu çiğneyip tükürmeye devam edecekler.
Gece midir insanı hüzünlendiren, yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen?
Kalbin bir gün seni sevgiliye götürecek. Ruhun bir gün seni sevgiliye taşıyacak. Sakın acında kaybolma. Bil ki çektiğin acı bir gün dermanın olacak.
Sarılmayı bilir misin? Sahiplenmeyi, sahiplendiğinde sadık kalmayı? Sen bilir misin aşık olmayı? Bölünebilir misin ikilere, üçlere, gerekirse binlere? Yapabilir misin? Gerçekten sevebilir misin? Sevmenin demesi olmaz. Unutma; ya çok seversin bir kere, ya da hiç sevmezsin.
Bazı aşklar okyanus gibidir. Görmesen de sonunun bir yerde bittiğini bilirsin, şimdi okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi, görmesem de biliyorum sonunu sonsuza dek bitmeyecek.